Kā iegādāties?
Pasūtot Internetā- Izvēlieties Jūs interesējošās preces un pievienojiet grozam
- Apstipriniet pasūtījumu, norādiet kontaktinformāciju un izvēlieties kā veiksiet apmaksu
- Pēc pasūtījuma noformēšanas, saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu rēķina veidā e-pastā!
Norēķinu kārtība
- Norēķināties par pasūtījumu varat, veicot bankas pārskaitījumu pēc piestādīta faktūrrēķina
Lai iegādātos preci ar 0% PVN:
1. Ir spēkā esošs PVN maksātāja statuss (pārbaudām VIES datu bāzē)
2. Maksājums tiek saņemts no šī uzņēmuma 3. Prece tiek piegādāta ārpus LV robežām, mums paliek preču piegādes dokuments CRM. Ja izpildās visi 3 nosacījumi, tad prece tiek pārdota ar 0% PVN un izvesta no valsts.
Preču izsniegšanas un Piegādes noteikumi
- Pasūtījumus izsniedzam Rīgā, Krustpils ielā 15, ievietojot tos router.lv pārvaldītā paku skapī, biroja ēkas vestibilā (birojā preču izsniegšana nenotiek).
- Iespējama piegāde uz klienta izvēlētu Omniva pakomātu nākamajā darba dienā, ja pasūtījums izdarīts un saņemta apmaksa līdz pl.14:00. Pasūtījumiem pēc pl.14:00 piegāde būs divu darba dienu laikā. Piegādes maksa uz Omniva pakomātiem Latvijas teritorijā šobrīd ir 3 EUR + PVN. Izvēloties preci saņemt pakomātā, pārliecinieties, vai preces aprakstā nav minēts, ka to nav iespējams piegādāt pakomātā dēļ izmēra/svara ierobežojumiem.
- Iespējama piegāde uz klienta norādīto adresi nākamajā darba dienā, ja pasūtījums izdarīts un saņemta apmaksa līdz pl.14:00. Pasūtījumiem pēc pl.14:00 piegāde būs divu darba dienu laikā.
Piegādes izmaksas Rīgā EUR 3.00+PVN
Piegādes izmaksas Latvijā EUR 3.00+PVN
Tehniskais atbalsts
Ja preču katalogā neatrodat sev vēlamo produktu vai rodas jautājumi, aicinām aizpildīt pieteikumu sadaļā TEHNISKAIS ATBALSTS - Konsultācija par RouterBOARD izvēli vai MikroTik speciālista pakalpojumi.
Pēc pieteikuma saņemšanas router.lv speciālisti ar Jums sazināsies, lai piedāvātu atbilstošāko risinājumu Jūsu vajadzībām. Pastāvīgajiem klientiem piedāvājam noslēgt apkalpošanas līgumu ar garantētu apkalpošanas laiku.
Garantijas noteikumi
Visām router.lv precēm nodrošinām rūpnīcas noteiktu 1 gada garantiju juridiskām personām un saskaņā ar likumdošanu 2 gadu garantiju privātpersonām. Garantijas remontā preces tiek pieņemtas SIA SPX birojā, Krustpils ielā 15, Rīgā. Preču nogādāšanu uz/no garantijas remonta nodrošina pircējs.
Pirkuma atgriešanas noteikumi
Saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu, klientam - privātpersonai - ir iespēja atkāpties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt internetā iegādāto preci pārdevējam (preces pavadzīme ir noformēta uz privātpersonu un apmaksa ir saņemta no privātpersonas konta).
router.lv patur tiesības atteikt izmantot pircēja atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumos, ja prece netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, preces iepakojums ir būtiski bojāts, vai arī ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas. Atsakoties no preces, nauda par piegādi, kā arī iekārtas konfigurācijas pakalpojumiem netiek atgriezta. Klientam prece jānogādā veikalā patstāvīgi, iepriekš par to vienojoties. Veikals neuzglabā pirkuma līgumu kopijas.
Router.lv, iepriekš vienojoties, piedāvā atgriezt iekārtas, kas ir iegādātas noformējot darījumu uz juridisku personu.
Atgriešanas procedūra, ko varam piedāvāt, ir sekojoša:
1. Klients sazinās ar router.lv un vienojas par veidu, kā iekārta tiks atgriezta (kurjers, paku skapis)
2. Klients sagatavo no savas puses atgriešanas vai pārdošanas pavadzīmi un pievieno iekārtai (pavadzīmes veidu var izvēlēties savā pusē, atkarībā no grāmatvedības iespējām) 3. Ja iekārtai nav redzamu lietošanas pazīmju, ir saglabāts nesabojāts iepakojums, tad pavadzīmē ir jānorāda iegādes cena ar 15% atlaidi 4. Ja iekārtai nav redzamu lietošanas pazīmju, taču ir bojāts vai zudis iepakojums, tad pavadzīmē ir jānorāda iegādes cena ar 50% atlaidi 5. Ja iekārtai ir redzami bojājumi, lietošanas pazīmes, tad router.lv speciālisti vienosies ar klientu par atgriešanas iespējām individuāli 6. Pēc iekārtas atgriešanas un pārbaudes 5 darba dienu laikā veicam saņemtās pavadzīmes apmaksu